söndag 10 oktober 2010

Söndagstrött...

I natt har vi sovit väldigt dåligt och just nu skulle jag ge vad som helst för att få gå och lägga mig en stund. Måste verkligen kämpa för att hålla mig vaken för annars somnar jag aldrig i kväll. Jag höll mig vaken till kl var nästan 3 i natt för jag var chaufför åt dottern och sen kunde jag inte somna när jag väl kunde gå och lägga mig. Nu har jag ångest inför att gå och jobba i morgon men jag orkar verkligen inte gå till läkaren och sitta där och känna sig urdum, så jag får försöka klara av att jobba i alla fall. Sonen åkte tillbaks till Göteborg för ett par timmar sen och ikväll åker nog dottern också, men vi ska till dit i helgen så vi ses ju snart igen...

4 kommentarer:

  1. Visst är det jobbigt när det blir så där?
    Vi är nog för gamla att vara uppe halva nätterna längre. :D
    Jag ska strax lägga mig jag också, för trots att jag inte direkt sov dåligt i natt, så är jag skittrött.
    Har slitit ute i dag i det vackra vädret, och det känns.

    SvaraRadera
  2. Det brukar vara svårt att somna när "sömntåget" redan har gått. Man blir lite speedad på nåt sätt. Hoppas du får en bra dag i morgon.

    SvaraRadera
  3. hoppas du kan sova bättre inatt för sömnen behöver man...vet hur det är..

    må gott !
    kramen

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får sova bättre i natt.

    Kram

    SvaraRadera