torsdag 28 oktober 2010

Ingen lust....

Har inte haft nån större lust att blogga den sista tiden, men hoppas att den kommer tillbaka snart. Jag har mått dåligt av tabletterna och idag fick jag pratat med läkaren igen. Han tyckte att jag skulle prova en annan sort som inte hade så många biverkningar, kunde jag väl fått från början då!! Hoppas att dom hjälper och att huvudvärken och tröttheten försvinner. Sen blev jag fortsatt sjukskriven och det känns rätt skönt eftersom jag absolut inte hade orkat jobba nu.
I dag har jag ingen lust att laga mat heller så det blir till att värma upp Gulaschsoppan från kylen, enkelt och gott!

6 kommentarer:

  1. Livet går inte som på en räls alltid, rätt sällan egentligen är min erfarenhet. Hoppas den nya medicinen hjälper dig bättre. Och när det gäller matlagning..., det finns MASSOR med god färdigmat. ;)

    SvaraRadera
  2. Trist att må dåligt. :(
    Men Gulashsoppa är jättegott, så det kan man ju gärna äta två dagar i rad. :)

    SvaraRadera
  3. Nu var det ett tag sedan ... så jag hänger inte riktigt med. Har man kommit på varför du är sp trött och hängig? Depression?
    Hur som helst så hoppas jag att du ska känna dig både pigg och tillfreds i helgen!
    Stor varm kram

    SvaraRadera
  4. Usch, stackare..hoppas du snart blir bättre! Jag har själv haft en längre bloggpaus på 7 veckor..öppnade inte min eller någon annan blogg under den tiden men nu har jag fått lite lust igen! Kram kram

    SvaraRadera
  5. Tittade in här igen o konstaterade att sist jag åt gulaschsoppa var INNAN en blöt after ski för flera år sedan..hmm, kan säga att jag inte direkt blir suktad.. ;) Hoppas du är tillbaka snart o mår bättre! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Det har gått en tid, sedan Du skrev här på bloggen. Det behöver ju inte betyda, att Du inte mår bra, utan bara tröttnat på bloggandet. Jag hoppas att det bara är det senare. Kram på dig.

    SvaraRadera