onsdag 20 oktober 2010

Ullared

Gårdagen blev en lång dag med shopping, men kul var det! Vi åkte härifrån vid 8 på morgonen och hämtade barnen i Göteborg. Jag klarade att köra mitt i stan, fantastiskt!! Sen begav vi oss till Ullared där vi hoppades att det skulle vara lite folk, men det var ju helt fel! En massa folk var det och det var knappt vi fick parkeringsplats. Sen trängdes vi med alla andra och shoppade loss. Ungarna fick en del och jag köpte underkläder, morgonrock, tofflor, ljus och lite annat, men inte så mycket. Man blir snabbt trött och orkar till slut inte kolla på nåt mer, så var det i alla fall för mig. Kom på en del grejer jag skulle köpt när jag kom hem, men så är det...
Sen var det hemfärd och ett besök på Ikea innan vi lämnade av barna och fortsatte hem i ösregn och dimma. Vi var hemma strax före 10 så det blev en lång dag. Det känns idag med en jobbig huvudvärk och en otrolig trötthet så denna dan blir en väldigt lugn dag. Ska slå mig ner i soffan och mysa med pissekatten en stund tror jag.

3 kommentarer:

  1. Oj. Jag hade varit utslagen i flera dagar sen, tror jag. Är det något som tar musten ur mig så är det mycket folk.

    SvaraRadera
  2. Ja det är inte utan man kan känna sig lite stolt när man kört inne i Göteborg. Jag gjorde det i somras men fuskade med en gps. Det var lite läskigt i alla fall.

    SvaraRadera