måndag 20 september 2010

Nya uteblommor

I dag mötte jag min mamma på väg hem från jobbet och hon undrade om jag ville åka med till Torp. Det är klart jag gjorde!! Hon skulle hämta ut sina nya glasögon och så tog vi en liten fika innan vi åkte för att handla lite blommor. Har ju en tid sett att det ser förjäkligt tråkigt ut på framsidan och nu måste jag verkligen göra nåt åt det. Köpte lite ljung och kål som ska planteras ut så det kommer bli så snyggt så!! Nu öser regnet ner ute men imorgon kanske det kan bli gjort. I dag blir det att sitta inne och kura i soffan med tända ljus och försöka att inte tänka på politik, vilket säkerligen blir svårt...

4 kommentarer:

  1. Sv; Vår pizzeria gör faktiskt riktigt goda sallader, dock kan jag tycka att det är lite mycket skinka och ost i den, men det är ju tur man har söner som gillar just ost och skinka :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet vem som röstade på dom: Pensionärerna. 2 av mina gamlingar på jobbet har sagt dom röstadepå det partiet. Jag frågade vad det var som var bra med deras frågor. Jo, att dom vill stoppa invandringen. Höll på att ramla baklängas, haha.. Det var ett tag sedan! / Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Jag ska iväg imorrn och köpa blommor...det är kul att göra fint även inför hösten...:)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att hösten är mysig, just därför att man kan sitta inne och kura med tända ljus :-)
    Gomorron Ullis

    SvaraRadera