onsdag 29 september 2010

Ovant

I dag har jag jobbat mellan halv 12 och 18 och det känns just nu kan jag säga, ovan som man är. Vanligtvis brukar jag ju jobba mellan 8-12 och nu är jag skithungrig och trött! Skickade iväg gubben att köpa pizza för jag orkade inte åka iväg och handla nåt. I dag blir det ingen träning men jag har gått en himla massa idag och jobbat hårt med att bära och flytta en massa saker så det kan väl också kallas träning? eller....
Eftersom det blir en ny chef nästa vecka har jag lite nya arbetsuppgifter nu och ska hjälpa till i återbruket med att sälja och dona, lite som att ha en loppis, så det är rätt kul. Sen ska jag fortsätta att jobba med hemsidan också men det blir inte så mycket kontorsarbete längre. Sen får jag se om den nya chefen är intresserad av min hjälp i framtiden så vi får se. I morgon ska vi ha tårta och kramkalas när nuvarande chef slutar och sen ska jag jobba lite hos brorsan med kontoavstämningar och annat smått och gott. Nä, nu blir det soffan några timmar tror jag...

1 kommentar:

  1. Själv ska jag strax åka iväg och jobba jag också.
    16-21.
    I morgon blir det 9,30-15,30, så jag varierar mina arbetstider. :D
    Igår var jag iväg 7,00-10,45.
    Att flytta grejer är absolut träning !

    SvaraRadera