torsdag 19 augusti 2010

4 kommentarer:

  1. sv: Ja, jag började använda Picasa 3 för första gången igår. Hm, hur ska jag förklara.. Vi tar ett collage som exempel. Hoppas att du vet hur man skapar ett collage. Du gör ett collage, klickar på "skapa collage" nere i vänstra hörnet. Då kommer du till en sida med 3 olika flikar. Grundkorrigering, justering & effekter. Under fliken grundkorrigerin finns det olika bilder. På en bild står det "ABC" på. Klicka på den. Efter det tror jag nog att du klarar dig själv! Hoppas du förstod annars gör jag ett inlägg med bilder som hjälper dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut, ungefär vad jag också skulle kunna tänka mig att klä mig i...

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut, ungefär vad jag också skulle kunna tänka mig att klä mig i...

    SvaraRadera
  4. Den kappan gillar jag! Skulle aldrig kunna tänka mig en kort vinterjacka. Gillar när jackan värmer bakre delen, haha/ Kram Suss

    SvaraRadera