måndag 30 augusti 2010

Jobbpaus

Nu tar jag en liten paus och bloggar istället för att jobba, är så himla trött!!
Kräftskivan var toppenkul och jag mådde bra dan efter till skillnad från mina barn som var väldans bakis! Inte så kul eftersom vi skulle upp tidigt och packa och hjälpa dottern att flytta. Inte den bästa dan att gå på Ikea ska tilläggas, söndag eftermiddag och lönehelg, en stor eloge till gubben som traskade med utan att knota, han som hatar att gå där...
Sen bar vi och packade upp allt i lägenheten och det blev kanonbra!! Dom har verkligen fått en mysig liten fin lägenhet och i lugna och gröna omgivningar och bara 10 min till centrum. Hoppas verkligen att dom kommer att trivas bra. Dotterna var lite orolig över att hon skulle längta efter mamma, men det går säkert bra. I morgon ska hon på jobbintervju och hoppas verkligen att det löser sig med jobb också.

Nu får jag väl köra ett race till här på jobbet innan jag går hem och förhoppningsvis kan ta det lite lugnt resten av dan. Helgen var alldeles för kort, och vi var inte hemm förrän efter 11 i går kväll..

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är lite tankar och även lite konstigt att dottern har flyttat nu. Får hoppas det går bra med allting.
    Låter som ni hade en trevlig kväll med kräftskiva också..kul!
    Här ska det nog bli Ikea för mig ikväll medans dottern är på fotbollsträning.

    Ha en skön kväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dottern både för lägenhet o jobbintervju o att hon har en sån snäll mamma :)

    SvaraRadera