tisdag 17 augusti 2010

Inte vidare..

Dottern gick tyvärr inte vidare i finalen, men jag hoppas verkligen att hon kan känna en stor stolthet och glädje över att hon kom så långt! Hon har verkligen vart duktig och själv tycker jag ju absolut att hennes blogg var allra bäst!!! Nu behöver hon inte längre ta hänsyn till att det är en tävling utan kan blogga mer för sin egen skull, och skriva precis vad hon vill och har lust med. Man vet aldrig vilka kontakter man kan få genom bloggen heller....

Pratade med henne för en stund sen och då hade en lokaltidning ringt och intevjuat henne ang finalen och nu tycker hon det känns så dumt när hon inte gick vidare. Hoppas hon ändrar sig och känner stolthet!
Det är åtminstone jag, stolt över min underbart vackra och duktiga dotter!!!!

3 kommentarer:

  1. Klart hon skall vara stolt och du har rätt när det gäller bloggandet. Egoina har fått flera jobb genom sitt bloggande, bland annat hade hon inte jobbat på Devote nu om det inte var för bloggen. Hon gillar att skriva, men oavsett vilken inriktning man har, har man möjlighet att visa upp sig i bloggen. Det går ju också att hänvisa till den som en del av ens CV när man söker jobb. (Något som inte ALLS är aktuellt för min del - hahahaha.)

    SvaraRadera
  2. Hon ska helt klart vara stolt att ha kommit så långt. Jättebra gjort tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Klart hon ska vara stolt, hon gjorde ett jättebra jobb. Milena gick inte heller vidare, men hon var glad bara över att ha kommit till finalen...bara det är en enormt stor bedrift bland mer än 800 tävlande. Som hon sa: Det måste ju betyda att det man gör gillas av folk.
    De har hela livet framför sig båda två och det kommer alldeles säkert fler tåg...

    SvaraRadera