fredag 9 april 2010

Äntligen Fredag igen!

Så härligt med Fredag och ännu bättre att det äntligen är sol och värme!
Har vart en duktig liten tant och fått städat här hemma och nu ska jag snart duscha. Tänkte skrubba, raka och fila mig lite fin för att förhoppningsvis få en härlig mysig kväll. Man kan ju alltid hoppas på lite romantik, om vi bara får vara ensamma finns ju alltid chansen. Dock brukar det vara lite si och så med den saken eftersom dottern har en förmåga att alltid vara hemma på Fredag, ofta med pojkvän eller kompisar, eller ska köras nånstans och sen hämtas. Väntar på att få ha huset för oss själva jämt och kunna göra vad vi vill. Hoppas, hoppas att den tiden inte är alltför lång borta. Kanske ska se om jag hittar några sexiga underkläder i byrålådan i fall att...

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att du hittade in till mig!
    Skriver en snabbis, för vi ska ut på stan om några minuter.

    SvaraRadera
  2. Är spänd av förväntan om hur kvällen slutade ;)

    SvaraRadera
  3. Du får leta i rätt skåp så att det inte slutar med en troslös rumpa och drageägg istället :-)
    Det var rena rama detektivarbetet att hitta din blogg eftersom du bara hade lämnat din mailadress i din kommentar hos mig men nu är jag här ;-D
    Kram

    SvaraRadera