onsdag 7 april 2010

Min nya tunika


Sitter nu här med en kopp te, innan jag ska kolla in min eftermiddagsserie på TV. Har av nån konstig anledning fastnat för Ghost Whisper och måste nu se det varenda dag jag kan. Egentligen är det ju inte alls bra en gång...

Förra veckan köpte jag en fin tunika som jag hade till Påsk, var egentligen lite tvekande till om den verkligen passade mig, men dottern "tvingade" mig och sa att den var jättefin. Men jag vet fortfarande inte, kände mig lite som en tant när jag hade den jag...
Jag köpte den på min favoritaffär ZIZZI som jag bara älskar att handla i. Det är så himla skönt att bara kunna gå in en affär och kunna välja och vraka. Annars måste jag handla på de stora Kedjorna där dom har Generous, XLNT och BIB. Det utbudet blir väl bättre och bättre men jag önskar att det fanns lite mer att välja mellan. Zizzi har ju bara kläder i stora storlekar och snygga dessutom! Säg gärna vad ni tycker om tunikan och var ni handlar, det hade vart kul att veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar