tisdag 13 april 2010

En härlig färgklick


I dag kom min klänning som jag klickade hem från Bonaparte för ett tag sen. Var lite rädd att den skulle vara för liten eftersom jag beställde den i storlek 48 istället för 50 som jag brukar ha, men den passade perfekt. Gillade den jättemycket eftersom det var såna härliga färger. Tänkte att den kommer att passa bra till ett par vita tights och sandaler. Har som vanligt en bild i huvét på hur det kommer att se ut, men det stämmer ju inte alltid med verkligheten så vi får se. Den kommer från Bonaparte´s outlet och var nedsatt till 299 kr, tyckte det var ett bra köp jag!

2 kommentarer:

  1. jag gillar inte att beställa på nätet eftersom att inget passar i slutändan =) men tur att den passade, tunikan är jättesöt!

    SvaraRadera
  2. Åh, den är jättefin!

    SvaraRadera