onsdag 21 april 2010

Mellandag

I dag har det vart en typisk mellandag. Allt har gått okej, både på jobbet och här hemma. Förutom att jag inte tränat nåt..
Det har faktiskt vissa orsaker, eftersom jag agerat chaufför åt dottern som vart på arbetsintervju. Hoppas verkligen det går bra, men hon har en till nästa vecka att hoppas på också. Hade vart toppen om hon kunde börja tjäna lite egna pengar, det är ALLDELES för dyrt att försörja en 19-åring!!
Fick mina efterlängtade pengar från FK idag och redan har hälften försvunnit efter att ha vart tvungen att betala "brådskande" räkningar, skittråkigt!!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår dig, även om jag har haft tur och Egoina har klarat sig själv. Jag skall hålla tummarna för att hon får jobb snabbt som attan!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr är det nästan liknande för mig.
    Hon jag skrev om i bloggen bor 7 mil från mig.. min bästa vän bor just nu 3 km från mig men kommer flytta i sommar o då hamnar hon 8 mil från mig ... Så, det är rätt trist.

    SvaraRadera
  3. Jag har i princip försörjt mina barn själv under tio år, dessutom efter gymnasiet ... det är verkligen tufft. Nu bor dottern själv men sonen har bara "extrajobb" ... Håller tummarna för henne!
    Kramar

    SvaraRadera