torsdag 29 april 2010

Superdupertrött!

Det har vart en lång dag idag, började jobba kl 8-12 för att sen gå raka vägen till mitt "riktiga" jobb. Där var jag tills kl var halv 6 och sen hem och fixade middag och städade undan det värsta. Nu är jag riktigt trött och i morgon blir en likadan lång dag.

Dottern har haft svårt att bestämma sig för vilket jobb hon skulle välja och idag blev valet ännu svårare för henne. Hon blev erbjuden ytterligare ett jobb som hon verkligen ville ha, men det är också 6 mil enkel väg per dag. Dessutom har hon inget körkort ännu utan skulle iså fall ta en intensivkurs innan sommaren. Väldigt, väldigt stressigt!!! Jag hoppas verkligen att hon väljer jobbet här hemma och har en lite lugnare och skön sommar att njuta av. Det är nåt hon verkligen behöver och att överhuvudtaget få ett jobb på heltid blir en helt ny utmaning för henne. Hon har haft några väldigt jobbiga år med sjukdom bakom sig och alltför mycket på en gång kan ge bakslag tror jag. Dessvärre är det ju hon själv som ska välja och vi kan bara hålla tummarna och stötta henne det vi kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar