måndag 12 april 2010


Vad jag beundrar deltagarna i Biggest Looser! Fattar inte hur dom klarar att träna så mycket! Tyvärr har jag av nån konstig anledning missat att det börjat nya avsnitt av serien så jag hoppade in och började titta först idag. Hoppas jag kan få lite ny inspiration nu. Själv har tjocka tanten idag klarat av en halvtimme med hård gymträning, i form av uppkrattning av lövhögar minsann. Helt slut och ont precis överallt!! Herrejösses så lite jag klarar! Positivt är annars att jag INTE ätit en endaste godis eller sötsak på hela dan, utan att tänka på det alls.

2 kommentarer:

  1. Ja, deltagarna där är verkligen något att beundra. Frågan är om man själv skulle orka med det. Skulle vara intressant att prova.

    SvaraRadera
  2. De bor och lever ju under extrema förhållanden och vi ser ju bara en ihopklippt bråkdel av allt de gör. O tränar man konsekvent så mkt så vänjer ju sig kroppen....de slipper dessutom allt annat vi gör här hemma som att jobba, städa, koordinera ihop hela familjepuzzlet mm....
    Så hejja dig som gymmat det du har!

    kram

    SvaraRadera