torsdag 15 april 2010

Powernap

En dag som gått i trötthetens tecken kan man säga. En huvudvärk som ligger bak i huvét och irriterar och ingen direkt lust att ta mig för nåt alls. Trots det fixade jag lite här hemma när jag kom hem innan jag sjönk ihop soffan en stund. Sen försvann helt plötsligt alla moln och solen kom fram, härligt! Satte mig ute i stolen och lät solen värma upp mitt inre, vaknade en timme senare av att jag snarkade..
Hoppas inte grannarna hörde mig! Hihi, men det gjorde underverk för nu känner jag mig riktigt pigg helt plötsligt. Kanske till och med tar tag i badrumstädningen..

2 kommentarer:

  1. Låter underbart. Jag älskar att somna i vårsolen. Mitt på sommaren kan det blir för bra, då blir jag groggy istället för utvilad.

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Att höra sin granne snarka utomhus måste väl ändå ses som ett vårtecken, så det gjorde nog inget om de hörde ;-)

    SvaraRadera