onsdag 7 april 2010

Undanflykter

Det finns ingen i hela världen som är så bra på att hitta på olika undanflykter för att slippa träna och sätta igång med att gå ner i vikt. Ont i nacken eller axlarna, för dyrt att gå på gym och simma, för trött, jag börjar i morgon osv. Listan kan göras oändlig...

Varför kan jag bara inte börja nu?? Ta tag i mitt liv en gång för alla och inte älta gammal skit! Det enda jag kan tänka på nu är att jag är hungrig så det blir till att gå en sväng till köket och kolla igenom alla tomma skåp. Jag sätter igång på Måndag...

3 kommentarer:

  1. Låter precis som mig! jag skyller på långa dagar för barnen å sen behöva åka till gymmet, det är svettigt där elelr för kallt,,,,, dåliga tider som inte passar mig å gå ut å gå är ju såååå tråkigt, dessutom så OM jag kslal träna får det bli gymmet där jag har kprt,,,,, vilket låter bra men jag är där typ e gång var tredje månad,,,, senaste är att skylla på förkyldning hahaha

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig i det jag läser här.. Jag gör precis likadant, rätt skumt beteende faktiskt. Är det okej att jag tar upp samma sak i min blogg ? Kan vara intressant om vi är fler som gör samma sak..

    Svar: Tack för din kommentar, det är roligt att du vill fortsätta läsa =)

    SvaraRadera
  3. Jag e också rätt hopplös! Har faktiskt tagit tag i det nu men vi får se hur länge det varar o om jag går ner något i vikt det vete sjutton!

    Din blogg e skitsnygg! Länkar till den!

    SvaraRadera