fredag 2 juli 2010

Klart!!

I går kväll gjorde vi klart på vår altan och det blev så himla snyggt måni tro. Vi satt och tog en öl sent på kvällen och bara njöt! Tog en hel del bilder som jag lägger ut så fort jag kommer hem, så får ni se hur snyggt det blev. Hoppas nu verkligen att det blir en skön och varm sommar så vi kan utnyttja vår härliga lounge så mycket som möjligt!
Väntar tills i kväll då jag ska sitta där och mysa en stund...
I morgon hoppas jag det blir fint väder så vi kan ta en sväng ut på sjön. Sen ska vi ha firmafest på kvällen, jättekul!
Jag jobbar ju för min bror ett par dar i veckan och sköter kontoret, och även lite försäljning och denna gång ska festen vara hos mina föräldrar. Min pappa jobbar också i företaget, så det ska bli jättekul!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg. Och jag ser fram emot bilder på loungen :)

    SvaraRadera