tisdag 6 juli 2010

Lagomdag

Egentligen hatar jag tisdagar men denna har gått rätt bra ändå faktiskt. Har fått gjort en hel massa på jobbet och ännu skönare var att det inte var så stökigt när jag kom hem. Detta fastän dottern vart ledig hela dan. Hon hade visserligen sovit halva dan och sen legat ute och läst så det var kanske inte så konstigt. Nu ska hon snart ut till krogen igen...
Min kväll ska spenderas i soffan med ett öga på fotbollen och det andra försjunket i en bok. Köpte pocketversionen av den sista Marian Keys boken som jag inte läst och den var tjock vilket jag älskar. Jag blir alltid lite ledsen när jag nästan läst ut en bok, för jag vill alltid ha lite mer.

6 kommentarer:

  1. Är inte fotbollen slut än? Eller är det något nytt? Haha, jag är helt blåst när det gäller det. Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Fotbollen står på men jag sitter med datorn. E nog lite för beroende av den. Hade egentligen varit trevligare med en bok men när det äntligen e en kall kväll igen o man sitter inne så vill man ju läsa alla andras bloggar igen:-)

    SvaraRadera
  3. Förstår precis vad du menar, det är som om man saknar personerna man läst om, som man spenderat så mycket tid med.

    SvaraRadera
  4. Sv: Hahaha! Man vet ju aldrig, kanske jag tittar på fotboll ikväll igen.

    SvaraRadera
  5. Visste du inte .. ? Den har funnits där ett bra tag och jag hittar alltid snygga saker där :) och blir så glad när jag faktiskt kan ha dom och ibland t.o.m måste gå tillbaka för att byta till en storlek mindre!!

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag helt förvirrad, för jag trodde det var tisdag idag.. Det är alltså onsdag redan..en vecka av min semester är snart slut..

    SvaraRadera