måndag 5 juli 2010

Lång dag

Fick lite fart under fötterna och gick ut och rensande lite på framsidan, men tröttnade väldans fort... Det är ju sååå tråkigt! Får väl fortsätta i morgon istället och hoppas på mer lust då. Har jobbat hela dan idag och det är massor som ska vara klart innan jag går på semester, blir alldeles matt när jag såg listan i eftermiddag. Dessutom är det massa omorganisationer och lite bråk och skit så stämningen är inte den allra bästa. Dessutom hamnar jag nånstans mitt emellan eftersom jag gör väldigt mycket för arbetsmarknadschefen fastän jag bara är en vanlig deltagare. Inte så lätt alltid, när man får smussla med att man har nycklar till alla dörrar och håller ordning i arkivskåpen. Vill helst inte att alla andra behöver veta precis allt jag gör eftersom det lätt kan bli missuppfattningar. Nu är det bara två veckor kvar!!!

1 kommentar:

  1. Låter lite småjobbigt det där, att inte de andra vet riktigt vad du gör.
    Sv: Jag förstår hur du menar, norrmän som kommer till Landskrona är också jobbiga. Jag tror det är lite så, att man leker rövare när man är utomlands. Sånt ser man lite på charterresor etc också.

    SvaraRadera