söndag 23 maj 2010

Före och efter

Har nu funderat och beslutat att jag lägger ut lite före och efter bilder på håret. Den nedersta bilden är innan, den mellersta när jag kom hem och den översta visar hur det ser ut efter att inte gjort nåt alls med håret på hela dan...
Det är kanske inte så stor skillnad, men jag sa till frisören att hon hade helt fria händer och hon visste precis hur det skulle göras sa hon. Det känns i alla fall väldigt mycket skönare och friskare!!
Nu får ni se bilder på mig då, ser ut som en riktig sur kärring, men det är inte så lätt att ta kort på sig själv.. Hatar att se mig själv på kort!!!

2 kommentarer:

  1. Jättefin..kanske lite lik innan med visst har du lagt i färg oxå?! Eftersom det ser ut som om du har lockigt så kan du ju platta till det o vips få en "ny" frisyr :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att bli klippt ?
    Idag har jag gjort eget schampo, som är helt naturligt, och det verkar funka riktigt bra ! :)

    SvaraRadera