söndag 16 maj 2010

Regnig Söndag


Nu har det regnat nästan oavbrutet i två dar, så himla tråkigt!! Jag som hade tänkt få fram utemöblerna och fixat fint på altanen, men det får vänta tills vädret blir lite roligare. I stället har jag fått rensat lite i garaget och nu är det en stor hög som ska slängas. En del grejer tar sonen med sig när han åker tillbaks till sitt i kväll, bra när det kan komma till användning. Bakade till och med en sockerkaka i dag och det är minsann inte ofta jag bakar ska jag säga. Orsaken är att det påminner mycket om en jobbig tid i vårt liv tyvärr, för jag tycker det är ganska kul..
Kvällen kommer fortsätta i soffan där det väntas hockey om jag inte missminner mig helt!

3 kommentarer:

  1. Som jag, eller jag älskar inte all choklad, men de mesta =)

    SvaraRadera
  2. De minnena släpper taget efterhand (tror jag?). Om du bakar flera gånger och skapar NYA minnen runt det att baka, så borde det hjälpa på. Jag har nog haft det lite så med att laga middagar som tar tid. Jag älskar det egentligen och nu börjar jag få tillbaks glädjen med det.

    SvaraRadera