torsdag 13 maj 2010

Ingen tur..

Nehej!!! Det blev inga miljoner idag heller, attans!! Det slutade med 4 rätt denna gång så nu får jag väl sätta hoppet tills på Lördag istället.

En kul sak ialla fall, sonen ringde och annonserade att han kommer hem på besök i helgen. Jättekul, eftersom det var ett bra tag sen han var hemma sist. Får väl se till att hans rum är städat och fint tills dess. Ska sätta gubben på att sköta markservicen här hemma i morgon eftersom han ska vara ledig och jag jobba. Undras vad han säger om det?? Tror att jag vet, - nej, jag hinner inte, jag har massor som ska fixas....
Sen ska han ut med jobbet på kvällen också och behöver kanske vila..

2 kommentarer:

  1. Du är i alla fall med o spelar, det är inte jag. Min kära farmor sa alltid: spelar man inte kan man inte vinna....vecka efter vecka spelade hon samma lotto rad, o vågade aldrig chansa på att inte lämna in den....för tänk om ;)

    kram

    SvaraRadera
  2. Nästa gång kanske turen är din :)

    Ha en fin dag !
    Kram

    SvaraRadera