tisdag 25 maj 2010

Seg inledning på veckan

Både igår och idag har jag vart hemma från jobbet. Orkade helt enkelt inte ta mig ur sängen, huvudvärk och mensvärk och ont i ryggen, allt på en gång!! Har bara latat mig och inte gjort ett skapandes dugg här hemma. Nu kände jag att jag var tvungen att komma ut lite så jag har vart på kontoret och betalat ut löner i alla fall. Dom hade nog inte blitt så glada på mig annars kan jag tänka...
Om jag inte missminner mig så är det väl den första semifinalen i schlagerfestivalen idag? Det får jag inte missa! Egentligen gillar jag inte den sortens musik direkt men det är alltid kul att se ändå på nåt sätt. Är ju annars ett stort fan av hårdrock jag..

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också det är kul, men inte får man höra många bra låtar precis..

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre. Jag är inte fan av musik alls, bara jag kan få dansa blir jag glad. Jag tänker inte dansa i kväll. :D

    SvaraRadera