tisdag 11 maj 2010

Korvstoppning...

I dag har jag vart på bokföringsbyrån och blivit fullmatat med en massa information om det nya bokföringssystemet jag ska börja med på kontoret. Kände mig helt tom när jag gick därifrån och undrar hur i all världen jag ska komma ihåg allting?? Det verkar visserligen vara lätt att använda, smidigt och bra på alla sätt, men det är alltid svårt när man ska "tänka om" så att säga. Får väl hoppas att det går bra, ska till kontoret en sväng i morgon och börja mata in lite och se hur det går. Det bästa med det hela är ju att det blir lite extra jobb ett tag framöver för min del.

Det blir nog inget större AME-jobb denna veckan för min del, Torsdan är ju ledig och på Fredag är det kontoret igen. Tur att dom är snälla och låter mig jobba lite som jag vill..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar