onsdag 5 maj 2010

Motivation

Börjar så smått hämta andan efter dagen träningspass, idag kändes det extra jobbigt av nån anledning. Kanske för att jag hela dan haft en molande huvudvärk som inte vill ge med sig. HAr i alla fall kommit på att det är lättare att träna direkt efter Biggest Looser för då har jag alltid så bra motivation. Synd bara att den inte håller i sig längre, idag har det slunkit ner både lite chips och nybakade kakor som dottern gjort. Nu ska jag kolla runt lite och "fönstershoppa" på nätet. Antagligen hittar jag massa fint bara för att plånboken är så gott som tom..

1 kommentar:

  1. Biggest loser e bra! Håller med om att det ger motivation.

    Jag har ett nytt knep nu. Skriver upp EXAKT vad jag äter varje dag o vid vilken tidpunkt. Det är INTE kul att skriva upp kakor o godis.... plus att om jag INTE gått ner minst 0,2 kg varje vecka (de e ju inte så mycket:-) så får jag inget vin på helgen! De e ett straff som känns vill jag lova! Det föll ut hos mig förra helgen så då blev det inget vin. Nu har jag gått ner 1,3 kg denna veckan! Värt att prova?

    Jag äter ju GI/LCHF o nu ska jag även försöka undvika mjölkprodukter i möjligaster mån, får bli smör istället. En del säger att går man inte ner i vikt så kan det vara det som det beror på. De e mitt sista hopp!

    Kram

    SvaraRadera